Ostatnia aktualizacja: 24.05.2025 r.
Warunki dodatkowej ochrony „Gwarancja 12 PLUS” na okres 12 miesięcy (tylko do ekspresów do kawy marki JURA):
- Odpowiedzialnym za dodatkową ochronę „Gwarancja 12 PLUS” jest Firma Handlowo Usługowa MegaKuchnia Kamil Boczek, ul. Raszyńska 41, 05-090 Rybie, NIP: 7272752120 zwana dalej serwisem NextCoffee.
- „Gwarancja 12 PLUS” obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest udzielona Nabywcy na okres:
- Dla urządzeń z linii domowej: 12 miesięcy obowiązującej od daty zakończenia gwarancji udzielonej przez gwaranta JURA POLAND SP. Z O.O., Puławska 366, 02-819 Warszawa lub 10 000 zaparzonych kaw od nowości (w zależności co nastąpi pierwsze).
- Dla urządzeń z linii profesjonalnej: 12 miesięcy obowiązującej od daty zakończenia gwarancji udzielonej przez gwaranta JURA POLAND SP. Z O.O., Puławska 366, 02-819 Warszawa lub 15 000 zaparzonych kaw od nowości (w zależności co nastąpi pierwsze).
- „Gwarancja 12 PLUS” jest ważna z dowodem zakupu (paragon lub faktura) i dotyczy wyłącznie urządzenia wymienionego w karcie gwarancyjnej wydanej do urządzenia. Urządzenie to jest objęte gwarancją typu „door to door”.
- Usterki techniczne stwierdzone w okresie „Gwarancja 12 PLUS” powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym urządzeniu, będą usunięte bezpłatnie w jak najkrótszym terminie uzgodnionym z Nabywcą i liczonym od chwili przyjęcia urządzenia do naprawy przez serwis NextCoffee.
- „Gwarancja 12 PLUS” nie stanowi gwarancji jakości w rozumieniu art. 577-581 k.c., ani też niezgodności towaru z umową (rękojmi) za wady fizyczne lub prawne.
- Serwis NextCoffee zobowiązuje się do usunięcia usterki technicznej poprzez naprawę lub wymianę wadliwych części.
- Nabywca nie może żądać od serwisu NextCoffee wymiany urządzenia na nowe lub zwrotu zapłaconej ceny za towar w ramach „Gwarancja 12 PLUS”.
- Zobowiązania „Gwarancja 12 PLUS” nie obejmują czyszczenia i konserwacji urządzenia jak również innych czynności, które zgodnie z instrukcją obsługi Nabywca powinien przeprowadzić we własnym zakresie.
- „Gwarancja 12 PLUS” nie obowiązuje w przypadku powstania szkód lub wad wynikających z:
- nieprzestrzegania instrukcji obsługi producenta w zakresie nieprawidłowego podłączenia, nieodpowiedniej obsługi, transportu, naprawy lub przebudowy wykonanej przez osoby nieposiadające autoryzacji i uprawnień niezbędnych do dokonywania zmian,
- nieprzestrzegania instrukcji obsługi producenta w zakresie pielęgnacji i konserwacji oraz jeżeli są stosowane inne produkty niż filtr wodny JURA, tabletki do czyszczenia i usuwania kamienia JURA, które nie są zgodne z oryginalną specyfikacją,
- eksploatacji części podlegających zużyciu (np. uszczelki, tarcze mielące, zawory, elementy systemu spieniającego etc.)
- uszkodzeń spowodowanych przez ciała obce w młynku (np. kamienie, elementy drewniane, spinacze, etc.) lub zalania młynka wodą.
- uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych oraz spowodowanych czynnikami zewnętrznymi jak zalanie wodą, pożar, przepięcia w instalacji elektrycznej, wyładowania atmosferyczne.
- W przypadku nieuznania dodatkowej ochrony „Gwarancja 12 PLUS” serwis NextCoffee nie pobiera opłaty od Nabywcy za diagnozę oraz za opłaty pocztowe.
- Powyższe zapisy nie ograniczają prawa Nabywcy do korzystania z przepisów Ustawy o Prawach Konsumenta.
- Usterki techniczne w okresie obowiązywania „Gwarancja 12 PLUS” należy przesłać na adres: reklamacje@nextcoffee.pl