Kup online z dostawą do domu lub odbierz w salonie sprzedaży: LISTA SALONÓW

Gwarancja 12 Plus

Ostatnia aktualizacja: 24.05.2025 r.

 

Warunki dodatkowej ochrony „Gwarancja 12 PLUS” na okres 12 miesięcy (tylko do ekspresów do kawy marki JURA):

  1. Odpowiedzialnym za dodatkową ochronę „Gwarancja 12 PLUS” jest Firma Handlowo Usługowa MegaKuchnia Kamil Boczek, ul. Raszyńska 41, 05-090 Rybie, NIP: 7272752120 zwana dalej serwisem NextCoffee.
  2. „Gwarancja 12 PLUS” obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest udzielona Nabywcy na okres:
  • Dla urządzeń z linii domowej: 12 miesięcy obowiązującej od daty zakończenia gwarancji udzielonej przez gwaranta JURA POLAND SP. Z O.O., Puławska 366, 02-819 Warszawa lub 10 000 zaparzonych kaw od nowości (w zależności co nastąpi pierwsze).
  • Dla urządzeń z linii profesjonalnej: 12 miesięcy obowiązującej od daty zakończenia gwarancji udzielonej przez gwaranta JURA POLAND SP. Z O.O., Puławska 366, 02-819 Warszawa lub 15 000 zaparzonych kaw od nowości (w zależności co nastąpi pierwsze).
  1. „Gwarancja 12 PLUS” jest ważna z dowodem zakupu (paragon lub faktura) i dotyczy wyłącznie urządzenia wymienionego w karcie gwarancyjnej wydanej do urządzenia. Urządzenie to jest objęte gwarancją typu „door to door”.
  2. Usterki techniczne stwierdzone w okresie „Gwarancja 12 PLUS” powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym urządzeniu, będą usunięte bezpłatnie w jak najkrótszym terminie uzgodnionym z Nabywcą i liczonym od chwili przyjęcia urządzenia do naprawy przez serwis NextCoffee.
  3. „Gwarancja 12 PLUS” nie stanowi gwarancji jakości w rozumieniu art. 577-581 k.c., ani też niezgodności towaru z umową (rękojmi) za wady fizyczne lub prawne.
  4. Serwis NextCoffee zobowiązuje się do usunięcia usterki technicznej poprzez naprawę lub wymianę wadliwych części.
  5. Nabywca nie może żądać od serwisu NextCoffee wymiany urządzenia na nowe lub zwrotu zapłaconej ceny za towar w ramach „Gwarancja 12 PLUS”.
  6. Zobowiązania „Gwarancja 12 PLUS” nie obejmują czyszczenia i konserwacji urządzenia jak również innych czynności, które zgodnie z instrukcją obsługi Nabywca powinien przeprowadzić we własnym zakresie.
  7. „Gwarancja 12 PLUS” nie obowiązuje w przypadku powstania szkód lub wad wynikających z:
  8. nieprzestrzegania instrukcji obsługi producenta w zakresie nieprawidłowego podłączenia, nieodpowiedniej obsługi, transportu, naprawy lub przebudowy wykonanej przez osoby nieposiadające autoryzacji i uprawnień niezbędnych do dokonywania zmian,
  9. nieprzestrzegania instrukcji obsługi producenta w zakresie pielęgnacji i konserwacji oraz jeżeli są stosowane inne produkty niż filtr wodny JURA, tabletki do czyszczenia i usuwania kamienia JURA, które nie są zgodne z oryginalną specyfikacją,
  10. eksploatacji części podlegających zużyciu (np. uszczelki, tarcze mielące, zawory, elementy systemu spieniającego etc.)
  11. uszkodzeń spowodowanych przez ciała obce w młynku (np. kamienie, elementy drewniane, spinacze, etc.) lub zalania młynka wodą.
  12. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych oraz spowodowanych czynnikami zewnętrznymi jak zalanie wodą, pożar, przepięcia w instalacji elektrycznej, wyładowania atmosferyczne.
  13. W przypadku nieuznania dodatkowej ochrony „Gwarancja 12 PLUS” serwis NextCoffee nie pobiera opłaty od Nabywcy za diagnozę oraz za opłaty pocztowe.
  14. Powyższe zapisy nie ograniczają prawa Nabywcy do korzystania z przepisów Ustawy o Prawach Konsumenta. 
  15. Usterki techniczne w okresie obowiązywania „Gwarancja 12 PLUS” należy przesłać na adres: reklamacje@nextcoffee.pl